Náplň práce
Hlavné úlohy:
- Zabezpečiť, aby kvalita zákazníka a jeho špecifické požiadavky boli adekvátne definované a aby boli splnené všetky požiadavky.
- Monitorovať a zabezpečiť súlad s ISO/TS-16949, ISO9000; ISO14001.
- Zabezpečuje dosahovanie a udržiavanie štandardov kvality produktov.
- Pomáha pri relatívnych interných a externých auditoch.
- Riadi a spolupracuje so zákazníkmi a predajcami prostredníctvom procesu sťažností zákazníkov.
- Podporuje rozvoj programu kvality spoločnosti.
- Zabezpečuje, aby všetky skúšobné metódy a špecifikácie používané na oddelení kontroly kvality boli vhodné pre zamýšľaný účel.
- Spravovať a podporovať spustenie novej časti / vzorový proces PPAP.
- Spolupracovať s vedením na hladkom a efektívnom chode prevádzky.
- Spracovať sťažnosti zákazníkov 8D proces.
- Poskytovať vedenie všetkým tímom v oblasti kvality osvedčených postupov.
- Presne a včas skontrolovať a vyplniť dokumentáciu kvality zákazníka.
- Viesť projekty zlepšovania v jednotlivých tímoch s cieľom neustále zlepšovať QMS.
Požiadavky
- Skúsenosti alebo znalosti IAFT16949, ISO 9000 sú veľkou výhodou.
- Prax v prostredí automobilovej výroby je žiadúca.
- Kvalifikácia tretieho stupňa v inžinierskom alebo vedeckom odbore.
- Vynikajúce zručnosti pri odstraňovaní problémov a schopnosť riešiť zložité problémy.
- Plynule hovoriaci anglicky.
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT