Náplň práce
- Komunikácia so zákazníkom s cieľom zabezpečiť, aby boli požiadavky a očakávania zákazníkov pochopené a naplnené aktivitami vývoja produktu.
- Rozvíjať a udržiavať vzťahy so zákazníkmi.
- Monitorovať kvalitu produktov v závode zákazníka.
- Vykonávať pravidelné návštevy/online stretnutia so všetkými zákazníkmi v ich zákazníckom portfóliu.
- Riešenie problémov s technickými požiadavkami.
- Spravuje a prevádzkuje zákaznícky portál.
- Podľa potreby sa zúčastňujte na stretnutiach.
- Príprava reportov a prezentácií pre zákazníka a interné tímy.
Požiadavky
- Ukončené VŠ vzdelanie technické smeru
- Anglický jazyk - B2
- Prax na danej pozícií
- Znalosť nástrojov kvality (SPC, FMEA, 8D, PPAP...)
- Komunikatívnosť
- Flexibilnosť
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT