Náplň práce
Komunikuješ viacerými cudzými jazykmi a láka Ťa práca v HR? Radi Ti dáme ponuku, v ktorej nájdeš svoje uplatnenie :)
Čo všetko zahŕňa náplň práce?
- podpora vo forme kontaktného centra pre interných zamestnancov pridelených krajín
- komunikácia so zamestnancami spoločnosti
- práca v interných systémoch - management ticketov od zamestnancov
- riešenie otázok ako sú výplatné paásky, PNky, komunikácia so sociálnymi či zdravotnými poisťovňami v pridelených krajinách
- pomoc zamestnancom ohľadom benefitov a pod.
Požiadavky
- schopnosť plynulo komunikovať po nemecky (B2 úroveň), anglicky (B2 úroveň)
- proklientský prístup a orientáciu na ľudí
- znalosť balíka MS office na používateľskej úrovni
- chuť vzdelávať sa v oblasti HR v korporátnom prostredí
Vítaní sú aj čerství absolventí!
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT