Ponuka práce > Head of Customer Support Central Europe

Head of Customer Support Central Europe

Náplň práce

Svetovo úspešná medzinárodná spoločnosť rozširuje svoj bratislavský tím o pozíciu HEAD OF CUSTOMER SUPPORT CENTRAL EUROPE !
Ak máte technický background, prax s vedením servisného tímu pre externých zákazníkov a plynule komunikujete anglicky, dajte nám o sebe vedieť!

Na tejto pozícii budete zodpovedný za:
- Vedenie a rozvoj regionálnej servisnej organizácie, ktorá pozostáva z telefonickej linky podpory, technickej podpory, servisných technikov v teréne, predaja náhradných dielov a administratívneho tímu
- Strategické rozširovanie portfólia služieb
- Propagácia nových servisných produktov v spolupráci s firemným marketingom
- Zabezpečenie včasného a profesionálneho riešenia servisných hovorov a problémov
- Viesť a usmerňovať organizáciu s cieľom zlepšiť tímovú prácu
- Zabezpečenie plnenia záväzkov zo všetkých servisných zmlúv
- Aktívna podpora stratégie spoločnosti z hľadiska služieb zákazníkom
- Zefektívnenie a zlepšovanie procesov
- Príprava návrhu programu školení a rozvoja pre všetkých servisných technikov

Požiadavky

- technický background
- people management
- skúsenosti s vedením medzinárodných entít
- skúsenosti s projektovým a strategickým vedením servisného tímu
- aktívna a plynulá komunikácia v angličtine

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment SK
  • Bratislava (Bratislavský kraj)
  • Odvetvie: Manažment,
  • Plat: Od 4500 EUR do 4500 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Benefity: - služobné auto aj na súkromné účely - 15% ročný bonus z ročného platu
  • Miesto pracoviska: Bratislava (cel?)
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT