Náplň práce
Hľadáte príležitosť kde budete môcť pracovať z pohodlia domova a zároveň využívať svoju znalosť Talianskeho jazyka ?
Ak Vám nevadí práca na zmeny máme pre Vás príležitosť v medzinárodnom tíme spoločnosti kde Vašou úlohou bude:
- Prvý kontakt pre taliansky a anglicky hovoriacich zamestnancov, ktorým budete pomáhať riešiť a zodpovedať ich otázky z HR oblasti cez telefón mail alebo chat.
- Riešenie rôznych požiadaviek zamestnancov v rámci ich životného cyklu v spoločnosti.
- Efektívna komunikácia s cieľom nájsť čo najlepšie riešenie na otázky a obavy zamestnancov.
- Eskalácia požiadaviek zamestnancov v rámci spoločnosti s cieľom zabezpečiť riešenie.
- Aktívne získavanie spätnej väzby od zamestnancov.
Práca sa vykonáva na zmeny v rôznych rotáciach.
- Pondelok až Nedela od 7:00 až do 22:00.
Požiadavky
Neváhajte nám zaslať Váš životopis ak spĺňate nasledovné:
- Plynulá komunikácia v Nemeckom jazyku a Anglickom jazyku
- Skúsenosti z oblasti zákazníckej podpory prípadne HR- výhodou
- Znalosť práce v MS Office
- Komunikačné zručnosti
- Ochota pracovať počas víkendov
Prosím Vás o zaslaniu životopisu v Anglickom jazyku pre urýchlenie procesu výberu.
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT