Náplň práce
Staňte sa súčasťou rozvoja novej pobočky v srdci Trenčína!
Hľadáme dynamického lídra, ktorý sa pripojí k nášmu tímu a pomôže nám rozšíriť služby v regióne. V tejto výnimočnej príležitosti budete mať kľúčovú úlohu v budovaní a vedení pobočky, pričom vaším cieľom bude nielen vedenie tímu, ale aj vytvorenie stabilného základu pre budúci rozvoj kancelárie. Práca je vhodná aj pre študentov VŠ keďže je možná aj práca formou Homeofficu.
Ako manažér budete mať priestor ovplyvňovať, inšpirovať a viesť tím k dosahovaniu cieľov, s víziou plného prevzatia zodpovednosti za fungovanie pobočky. Ak ste osobnosťou, ktorá vidí príležitosti tam, kde iní vidia výzvy, a ak vás láka príležitosť formovať úspech pobočky a jej vplyv v komunite, tešíme sa na váš záujem.
Náplň práce:
Riadenie a koordinácia činností pobočky
Vedenie pracovných pohovorov a školení.
Vedenie a motivácia tímu spolupracovníkov
Dosahovanie obchodných cieľov pobočky
Kontrola kvality služieb a dodržiavanie interných procesov
Monitorovanie finančného trhu a identifikácia nových obchodných príležitostí
Požiadavky
Predchádzajúce skúsenosti s vedením tímu a riadením pobočky sú výhodou avšak čo bude potrebné sa uchádzač zaškolí
Leaderske a organizačné schopnosti
Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
Analytické myslenie a schopnosť strategického plánovania
Spoľahlivosť a vysoký etický štandard
Ponúkame
Nadštandartné finančné ohodnotenie a motivačný bonusový systém
Pasívny príjem a percentá z obratov pobočky
Flexibilnú pracovnú dobu a možnosť práce na diaľku
Podpora odborného rastu a kariérneho postupu
Príjemné pracovné prostredie a podpora zo strany centrály
Možnosť podieľať sa na strategickom smerovaní spoločnosti
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT